• Черкаси, Придніпровський район, вул. Байди Вишневецького, буд. 37

Усі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, відповідно до Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП №2496, будуть вирішуватись Сторонами шляхом проведення переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій такий спір передається на вирішення до Регулятора ринку природного газу згідно із Законом України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” та/або передається на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ

Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначаються Законом України «Про звернення громадян» , яким передбачається право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, до засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їхньої статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціальноекономічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Відповідно до Закону під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціальнокультурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Встановлено наступні вимоги до звернення:

1) звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених питань;

2) у зверненні має бути зазначено: 

– прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (якщо заявник є фізичною особою або фізичною особою-підприємцем);

– прізвище, ім’я, по батькові, посада, найменування юридичної особи, місцезнаходження (якщо заявник є юридичною особою)

3) адреса об’єкта, на який постачається товар (надається послуга, здійснюється розподіл);

4) викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

5) письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;

6) в електронному зверненні також повинно бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються також повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Крім того, якщо питання, порушені в зверненні, одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами, не входять до їх повноважень, таке звернення в термін не більше п’яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

Стосовно строків розгляду звернень, Законом встановлено, що вони розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Законом визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян без стягнення за це плати. Крім того, Законом забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина. У випадку, якщо громадянин не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

• надіслати на поштову адресу;

• особисто передати до Товариства, за зазначеною адресою;

• під час особистого прийому керівництва Товариства;

• надіслати електронний лист на електрону пошту;

• зателефонувавши контактним особам (усно)

ВІДПОВІДАЛЬНА ОСОБА

Директор Спєваков Євген Васильович

Юридична адреса: Україна, 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, буд. 37

Поштова адреса: 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, буд. 37, оф. 405

КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН: +380970004310, +380985778676

Кол-центр: 0800-338-765

РЕЖИМ РОБОТИ:

  • Понеділок – П’ятниця: 08:00 – 17:00 (перерва – з 12:00 до 13:00)
  • Субота – Неділя: вихідні дні

ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ: energygastrade@gmail.com